♥♥♥

Idag tänker jag väldigt mycket på en av mina favorittjejer, en god vän som jag tycker grymt mycket om och som har det svårt just nu. Du vet vem du är. Jag skickar miljoner kramar!
 
Och ni, ta hand om varandra där ute. Livet är skört. De senaste veckorna har jag plöjt igenom Sofias änglar på nätet på kvällarna. Jag kan lugnt säga att det inte tar många sekunder att få rätt mycket perspektiv på mina egna "problem", när jag ser vad andra går igenom. Oj, som jag gråter över sorgliga saker både i vanliga livet och på tv.
 
Men - sorg och elände till trots - det är MAJ nu. Har ni sett så vackert det är? Jag bara älskar maj, snart ännu mer, för den gröna färgen på allt som strax slår ut är nog världens bästa färg, i alla fall varje maj, hehe.
 
Ha en skön helg, och en STOR kram till alla som behöver det!
 
/M
 
 
Salomonhög, maj 2013
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0