Family story: familjen P.

Tänk att det gått fem år sedan jag fotograferade Felicia när hon bara var en dag gammal! Tiden flyger. Vi träffades också två veckor senare med båda barnen.
 
Senast vi sågs var drygt ett år sedan, och då var bilderna lite hemliga julklappar... de har säkert hunnit växa någon decimeter tills sen dess, men bättre bloggsent än aldrig, eller hur?
 
Felicia och Elias är dessutom kusiner med Tuva från häromveckan. Det är skoj, fler släkter åt fotografen!
 
Fantastiskt ljus även mitt i mörkaste vintern, i deras hus. Och inget av dessa barnen har en räv bakom örat... hehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gooodingar!
 
Och nu önskar jag alla en riktigt trevlig helg med riktigt gött (vår)väder!
 
Allt gott,
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder Mette!

Svar: Tack snälla Anna! <3
Fotograf Mette Ottosson

2013-03-08 @ 13:12:11
URL: http://www.annanygard.se
Postat av: Annika

Härliga ungar, härlig familj och en fantastisk fotograf. Kan det blir bättre...? NEEEEJ.

Svar: TACK Annika! Tack så jättemycket! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-03-08 @ 16:11:27
Postat av: hanna b

Underbara bilder! Du är så jäkla grym! :)

Svar: Men TACK Hanna! Så glad jag blir!
Fotograf Mette Ottosson

2013-03-09 @ 14:24:24
URL: http://bjorkstedt.com
Postat av: Solveig

Jag blir så glad när jag ser dina välgjorda bilder Mette! Dina bilder utstrålar alltid så mycket positiv energi och glädje! Du är helt enkelt toppen! Tröttnar aldrig på dina bilder, du blir bara bättre och bättre! Så nu var det sagt ;) - rakt från hjärtat, utan att smöra! Kram på dig och Tim

Svar: Kära Solveig! Du är fantastisk, vilken glädjespridare DU är! Jag blir alldeles rörd. Tack <3 <3 <3
Fotograf Mette Ottosson

2013-03-11 @ 19:16:14
URL: http://www.solveigholstein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0