Nog för att det regnade...

... ja, ett tag stod det som spön i backen i torsdags, men Stella och Tim som bor i Florida i vanliga fall (och troligtvis vana vid strålande sol för jämnan, eller hur Sanna?) var superduktiga minihjältar och så himla söta.
 
Vilken tur också att Lisa tipsade mig om den fina björkskogen i Viken, som var både väldigt vacker (björkar är mitt favoritträd) och gav skydd för det värsta regnet. Nu blev det "extra svenska" sommarbilder att ta med hem till Florida :-)
 
 
 
Stella, Ida & Tim - 13 juni 2013
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fina!! Så glad jag blev av detta sköna foto!!

Svar: Tack Fia! Visst är de goa, jag blir också glad! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-06-18 @ 10:04:41
Postat av: meta ottosson

Lika söta som deras mamma var när hon var barn!

Svar: Det är hon fortfarande ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-06-18 @ 14:18:29
Postat av: irene wenström

Så himla svenskt!! Häftigt att det kan bli så lyckat! Duktigt att komma på detta enkla, bra jobbat!

Svar: Tack Irene! Och så härliga (barn och) barnbarn du har! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-06-18 @ 23:18:21
Postat av: Vinnarlinda

Gräset blir ju så härligt grönt av regnet! Perfekt.

Svar: Ja, mycket snyggare gräs vid regn än vid sol :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-06-19 @ 09:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0