Resmål ni önskar? Jag kommer!

Nu under våren har jag en del dagar som jag kan ägna åt att köra runt i företrädesvis södra Sverige (Skåne, Blekinge, Halland, uppåt Göteborg, Växjö, Kalmar/Öland) och fotografera ER. Vad har ni för önskemål? Vill du att jag ska komma till dig?
 
Porträttfotograferingar startar på 1480 kr.  Personporträtt, par, stor eller liten familj, generationsbilder, gravid, systrar, mostrar, husdjur eller vad du nu har för idéer - hör av dig!
 
ERBJUDANDE: Delad resa + bonusbild (värde 150 kr - 750 kr) om ni är flera!
 
Gäller nybokningar, där fotograferingen utförs senast sista april 2013. Gäller ej bröllop, och kan inte kombineras med andra erbjudanden/presentkort.
 
Mejla mig för hela prislistan och info om datum: [email protected]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PS. Även längre resor går fint om ni är några stycken!
 
Välkomna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Goa hunn :)Så fruktansvärt fin!

Svar: Jag tänker likadant varje gång! Lena har flera reservmattar om hon skulle behöva, hehe :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-02-19 @ 19:54:44
Postat av: Rebecca

Åh. Vad fina bilder !

Svar: Tack Rebecca!
Fotograf Mette Ottosson

2013-02-20 @ 11:40:35
URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0