Hey! Det rullar på!

Jag är på ett strålande humör idag, precis som igår! Solen skiner, jag älskar mitt jobb (jag knappt kan tro det går att få betalt för att ha så roligt), jag har fantastiska "kollegor" i mina kunder och onsdagen är riktigt, riktigt suverän.
 
I morse klev jag upp tidigt för att gå på boxningsträningen, nu ska jag sortera smyckesbilder från igår och svara på en massa trevliga mejl. Erbjudandet jag lade upp i måndags blev verkligen succé. Flera bokningar på bara de här dagarna, varav en redan nu på tisdag - kalasbra.
 
Ni kan också hålla utkik i Magasin Båstad, både i påsk- och sommarnumret, efter matreportage med mig och Eva på Gladmage. Superskoj! Härligt! Livet leker!
 
 
Några iPhonebilder från i morse:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och en från när jag gick till jobbet för en stund sedan:
 
 
 
 
 Hoppas att ni också har en hyvens onsdag!
 
Kram på er från fotografen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Bomullsbuskar utanför stallet!

2013-02-28 @ 11:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0