Jullov!

Efter ett helt fantastiskt 2013 (wow!), tar jag nu ett redigt jullov. Ateljén håller stängt, bloggen/Facebook & Instagram tar paus. Jag ska sträckläsa och mysa så det står härliga till!
 
Under denna period kommer jag endast att göra enstaka nedslag i inboxen, men du är givetvis varmt välkommen att mejla mig även under jullovet. Jag svarar så snart jag är tillbaka. Adress: [email protected]
 
Bröllopsbokningar och frågor som handlar om fotograferingarna i januari/februari svarar jag på löpande, men det kan dröja någon dag extra.
 
 
Jag sätter igång på heltid igen den 13 januari. Välkommen då, och ha det riktigt härligt under helgerna!
 
 
 

Allt gott & bästa hälsningar,
 
Mette
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

God jul & Gott Nytt käraste Mette :) Stor kram från oss!

2013-12-17 @ 07:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0