Vendela

 
 Vendela
 

Kommentarer
Postat av: Lillian

Vilken mysig bild! :-)

2013-08-19 @ 21:04:40
URL: http://lilliansfoto.blogg.se
Postat av: meta ottosson

Så underbart söt!

2013-08-20 @ 16:13:28
Postat av: Vinnarlinda

Gosigt!

2013-08-21 @ 08:23:47
Postat av: Hanna

Jag läste om det här med att vara second shooter till en bröllopsfotograf och blev lite nyfiken. Hur vanligt är det i Sverige med second shooters på bröllop?

Jag arbetar ju med min man med film men funderar ibland på om jag som extrajobb när vi har lite mindre att göra skulle testa att vara andrafotograf till någon kvinnlig bröllopsfotograf...
Jag har själv inga ambitioner att satsa helt på bröllopsfotografi men tycker bröllop är supermysiga och jag är van vid att jobba bakom kameran och att min man sköter kontakten med människor så därför skulle jag inte ha några problem med att vara second shooter bredvid en fotograf.

Bara en liten fundering. Kanske finns fler som har samma funderingar :)

Svar: Hej Hanna!Second shooters är nästan standard på lite större bröllop i USA, men inte särskilt vanligt i Sverige. Budgeten för fotografer är ofta enormt mycket större i USA och då finns det utrymme för två. Själv jobbar jag nästan alltid ensam för att jag tycker det är bäst, då kan jag koncentrera mig till fullo ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-08-21 @ 14:57:40
Postat av: Hanna

Tack för svar :) Jo allt är större i USA ;) Får väl kanske satsa på det om vi flyttar till det stora landet i framtiden.

2013-08-21 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0