Nu är jag här!

Halloj kära läsare! Hur har ni haft det? Berätta!
 
Vilken fantastisk sommar det blev på Bjäre. Semestern på 2,5 vecka kändes faktiskt mycket längre i år, när vi kunde ligga på stranden nästan varje dag. Oh, så gott, jag älskar ju solen.
 
Min favoritstund på stranden är när eftermiddagen precis går över i kväll: fika från kylväskan, skön musik i bakgrunden, håret är salt och ansiktet lite strävt av havet. Fräknarna kryllar på armar och knän, boken är nästan slut och man är helt mjuk i kropp och själ.
 
Vill du se mer av vad vi hittat på under vår ledighet är det bara att titta in på Instagram:
 
 
 
Tim badar (jag fotar bara lite först)
 
 
"Höstterminen" drar jag igång med ett rejält block av fotograferingar: nio stycken första veckan. Och så the usual business: bocka av allt som samlats på listan när jag haft stängt. Redigera bilderna från Äventyr i Naturreservatet, till exempel:
 
 
 
Fanny & Oscar
 
 
Härligt att vara tillbaka!
 
/M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fotograf Lotta Johansson

Välkommen tillbaka :).

Grymt snyggt foto av Fanny och Oscar, I like a lot!

Svar: Tack Lotta! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-08-05 @ 16:05:51
URL: http://www.fotograflottajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0