Allez allez!

Igår kväll hade vi grillfest med byn, och vår granne Tillan frågade mig hur arbetsgången egentligen är efter en fotografering, dvs hur lång tid det tar för jobbet att bli klart. Jag började räkna upp alla momenten av backuper, sortering, redigering och det administrativa och ja, jag ska inte börja rabbla här men det är inte så konstigt att det blir många timmar på jobbet just nu!
 
Jag har ovanligt många fotograferingar per vecka under hela augusti och september (det gäller att passa på innan solbrännan och grönskan försvinner), och det är nästan preciiiis så att jag hinner stoppa in bilderna i datorn innan jag ska iväg på nästa uppdrag. Det brukar vara ganska fullbokat men i år mer än någonsin, och många helt nya kunder. Superkul! Kanske är det nya hemsidan som gett den extra skjutsen? Hoppas! :-)
 
Lite social samvaro är ju också bra att hinna med. Igår grillfest, idag fika hos moster Gun och ikväll bio med Tims lillasyster. Zombiefilmen World War Z! Gött.
 
Och så några instagrambilder: grillfest, min väg "till jobbet" idag och till sist en härlig utsikt från Rydebäck där jag i morse fotograferade familjen S - med väääldigt mycket lättare väder än senast vi sågs (det ösregnade och blåste storm på deras utomhusjulibröllop). Återkommer om dem!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har det kalas allihop!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0