Tack till mitt fantastiska webbhotell Space2u!

Ni vet hur grymt frustrerande det är när någon pytteliten grej man missar, gör att det stora hela inte funkar? Särskilt när det gäller datorer?
 
Nu när jag har varit på sluttampen med nya hemsidan har jag haft en och annan fråga (säkert stenkorkad fråga för dem som är insatta) och jag vill faktiskt tacka killarna på mitt webbhotell Space2u extra mycket. De har sett till att allt fungerat HELT felfritt med min sajt och mejl sedan jag började använda dem för flera år sedan (mitt tidigare webbhotell var en total katastrof). De är dessutom outstanding grymma på snabb och extremt bra support, med åtminstone alla frågor som jag lyckats ställa. Utan er hade jag aldrig klarat det. TUSEN TACK!
 
Jag kan verkligen rekommendera dem, så om du vill byta till ett kalasbra webbhotell är det bara att klicka här och sätta igång: Space2u.
 
Ha en skön söndag i solen vänner! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Wow! Fastnade på din hemsida och kollade på alla vackra bilder. Älskar dom! Sån känsla och så fina färger!

Svar: Tack snälla Ida, så glad jag blir! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-04-21 @ 19:53:02
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0