Jag ska bara...

...berätta att planen att publicera nya hemsidan före påsk, smög sig en aning. I fredags gick det som sagt inte att migränjobba, i lördags var vi på kalas, i söndags var vi på kalas, och igår var vi i Danmark för att handla dryck till vårt eget kalas: det årliga byamötet på fredag. Det blev en helmysdag med Timman!
 
Så, nu får jag bolla bildväljande med resten som ska hinnas med den närmaste veckan: familjefotografering, träningsstart igen, leverera fyra jobb, förbereda städning, mat och allt annat tills dryga tjugotalet grannar kommer hit på fredag kväll. Hej å hå!
 
Det bästa av allt är att sköldkörteln känns riktigt bra efter dosjustering förra veckan. Guuuuu så trött jag var på att vara trött. Nu hoppas jag det håller i sig, länge.
 
(ni som följer mig på Instagram/Facebook har redan sett alla bilder nedan, så ni kan hoppa över om ni vill!)
Danmarksturen i instagrambilder (vill ni se dem med bildtexter, klicka här istället):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken gladfaergad båt!

2013-04-03 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0