I trakten av Lund/Malmö (eller på vägen) den 8 oktober? (uppdaterad)

Nu är det dags för en sydskånsk tripp igen. Vill du passa på att bli fotograferad?
 
Måndagen den 8 oktober...
 
...ska jag fotografera i Södra Sandby och har en tid över efteråt, i trakten av Lund/Malmö eller på vägen hemåt - innan det blir mörkt. Jag kommer att vara klar i S. Sandby ungefär klockan 13.30 eller kl 14 som senast.
 
UPPDATERING: efter Södra Sandby kommer jag att fotografera de här två pinglorna, troligtvis i Malmö. Eventuellt finns plats för ytterligare en bokning samma dag: antingen i malmötrakten runt kl 15.30-16 någonting, eller lite senare på vägen hemåt. Vad sägs?
 
Någon av er sydskåningar som vill bli fotograferade den dagen? Priset är som det brukar: startpaket porträtt 1480 kr, och ni får delad resa.
 
För mer info och fullständig prislista, mejla mig på [email protected] - bums, så ingen annan hinner före!
 
 
En god granne får sig en flygtur.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Jättesöt bild !

2012-09-26 @ 22:30:00
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: meta ottosson

En flygande matt-, förlåt madrass på Salomonhög!

2012-09-27 @ 11:11:48
Postat av: Tess -Kervefors Foto

Den här bilden är så himla mysig!Du är fantastisk Mette! :)

2012-09-30 @ 18:51:13
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0