Bröllopsfotografering, Norrvikens trädgårdar: Sara & Fredrik

Den här mannen påstår på fullt allvar att han "inte är kompis med kameran". Jag försöker verkligen förstå vad han menar, men det går inget vidare. Håhåjaja. Han må ha fört sig själv bakom ljuset, men mig och min kamera lurar han icke. Hehe.
 
 
 
 
Hans nyblivna fru är om möjligt ännu tjusigare. Elegansen!!! What a match. De passar så förträffligt bra ihop.
 
 
 
 
Vi hade så himla roligt på Norrviken i lördags. Jag är i hög grad bortskämd - det kan inte finnas ett roligare yrke än fotograf. Superduperkolossalmycket tack, hela familjen Mölstad Beskow.
 
 
 
 Sara, Josefine & Fredrik - Norrviken 15 september 2012
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Jättefina bilder :)

2012-09-20 @ 19:38:35
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Vinnarlinda

Oj! Han är ju supersnygg på svartvita bilden. Verkligen iögonfallande. Han verkar absolut vara vän med fotografen som står bakom kameran. :-)

Härliga bilder på alla tre. Vilken liten sötnos i famnen!

2012-09-21 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0