Min eftermiddag i bild

 
Or not. Hehe. Drömma går ju! Fast faktum är att jag tycker det är ganska mysigt även i november. Jag behöver till exempel inte ha mörkläggningsgardiner för fönstren när jag redigerar, utan det sipprar in lite lagom jämngrått dagsljus. Inte behöver jag ha dåligt samvete för att jag inte får fräknar när jag sitter vid datorn. Inga stränder ropar på mig. Och det är ju väldigt mysigt med stearinljus.
 
Efter väl förrättat dagsvärv (massor med ordrar skickade) är det nu tid att gå hem och inte titta på Bönder och Carina Berg, eftersom några snubbar ska sparka muppboll i flera timmar på den kanalen. Suck. Men jag ska nog hitta nåt annat kul ;-)
 
Good evening, folks!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Håller med om allt! Jämngrått, stearinljus och ingen ångest för att man sitter inomhus. Hurra!

Svar: Eller hur? Hehe :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-11-15 @ 11:54:40
URL: http://ingy.blogg.se
Postat av: Linda i Ludvika

mupboll var onsdagsordet! Nästa onsdag är det skämskudde igen! Kram

Svar: Aj lööööv maj skämskudde! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-11-15 @ 14:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0