Dags att beställa! 2 dec är sista chansen före jul.

Söndag 2 december är sista dagen för bildbeställningar med säker leverans före jul. Det kan gå senare också, men då vågar jag inte lova.
 
Jag håller helt stängt mellan 17 dec och 13 jan den här julen, välbehövlig vila men som kräver lite planering. Nästa leveranstillfälle är med andra ord först i slutet av januari.
 
* Jag påminner också om erbjudandet på förstoringar: två för en! Klicka här för mer info.
 
* Ett annat populärt julklappstips är presentkort, antingen på fotokurs (från 1600 kr) eller porträttfotografering (från 1480 kr). Det brukar vara otroligt uppskattat att få en present som så småningom kan hänga på väggen i många år.
 
Mejla mig om du vill veta mer! [email protected]
 
 
 
Ellen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0