Allt blir bättre med Tiden

Jo, det har jag hört på tv och det stämmer nog. Just nu väntar jag på att Tiden ska se till att mitt sköldkörtelvärde stabiliserar sig igen. Det går med andra ord lite långsamt här hos fotografen, men tack för att ni orkar vänta på mejlsvar och bilder några dagar extra!
 
Idag har jag haft fullt upp annorstädes: tränat, varit på tuttfotografering, deltagit i en forskningsstudie, träffat Lovely weddings-tjejerna Lisa och Marie och väldigt god sushi, sedan kört hem och packat upp och packat om beställningar: canvas och Fine Art-printar i stora storlekar! Härligt att se dem så.
 
 
 
50x70-canvas, klar att hämtas av Sara & Fredrik
 
 
PS. Tack för alla fina kommentarer ni lämnat den senaste veckan. Jag som är så lättrörd! Ni är underbara.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Hoppas att det stabiliserar sig snart, jobbigt när det är ute på virrvägar!
Och GRATTIS på födelsedagen här inne också! :)
Kramis

Svar: Tack, kära du! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-11-13 @ 19:36:13
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0