Hoppla i galopp & en färgbild

Veckan har varit fullsmockad och nästa är inte sämre.

Jag kan rapportera om tidningspubliceringar, lunchmöten, nyklippt fotograf, morgongåvafotografering med vrålsnygg tjej i nästan lika vrålsnyggt hotellrum, företagsporträtt, studentfotografering, frankensteinstygn som ska plockas bort från vår lilla misses amputerade svans, ett par lunchmöten till, fotokurs, trädgårdsgånganläggning med Timman, kolla nytt ställe inför nästa matfotografering med Eva/Gladmage, sommarbokningarna spöar in och mellan varven försöker jag klå alla mina medspelare i Rumble. Funderar på om det var därför jag hade lite nackspärr i veckan? Från hårdkoncentrerat spelande alltså.

För er som undrat om medicindoshöjningen har börjat kicka in, så tror jag det nu. Långsammare denna gången, men jag håller uppsikt över mig och lovar att gå till doktor Lindqvist om jag behöver.

Nyss mejlade jag iväg provbilderna till Veronica och Joacim. Här kommer en:



Ha en toppenhelg, goa vänner!

/M.



Kommentarer
Postat av: Annelie Johnsson

En så underbart vacker bild!!!

Ha en skön helg!

Kram♥

2012-05-11 @ 18:45:51
URL: http://www.anneliejohnsson.se
Postat av: Mirjami

Jag gillar verkligen din blogg och älskar att se alla dina färgglada bilder som gör att ens egna fotofingrar börjar klia enormt :)



Intressant och givande inlägg du skrev om sköldkörteln också. Bra att läsa för både dem som inte har dessa problem själv, men för att få en djupare förståelse. Men även för oss som lider av dessa problem.



Jag själv opererades för struma för ca 1 år sen och är ett "gränsfall" om jag ska börja äta Levaxin eller inte säger de på vårdcentralen. Då mina symptom, speciellt tröttheten och orkeslösheten har tilltagit den senaste tiden ska jag trycka på mer att kolla värdet igen och att jag isf kan få påbörja behandling för det där sirapsbadet som du skrev om, det är ingen roligt.



Önskar dig en fin helg!



Kram Mirjami

2012-05-12 @ 12:12:13
URL: http://mirjami.se
Postat av: Pablo

Åh tack så hemskt mycket!



inte alltid man få höra det av någon som kan med fotografi. Så tack så himla mycket! jag gillar verkligen dina foton!

2012-05-13 @ 19:54:47
URL: http://pablonutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0