Nu har det varit torsdag två gånger (och sista puffen för tävlingen)

Hela dagen igår trodde jag att det var torsdag. Fast jag sa åt mig själv på skarpen så gick det inte in. Det kan ha berott på att jag var i Halmstad i måndags (jag har fått den höga äran att hjälpa min vän Maria välja brudklänning). Jag brukar alltid vara hemma på måndagar för att komma ikapp med allt på jobbet efter helgen. Ja, ja, en parentes.

Idag har det varit torsdag på riktigt i alla fall. Jag har tränat på min nya bästis Crosstrainern, redigerat klart bilderna på Elin, skickat bilder till Allt om Bröllops majnummer med båstadguide, svarat på 31 mejl, bloggat, facebookat, druckit tjugoelva kaffe, kollat fyra videos i en kortkurs om fotografens väg till framgång och pausat med lite annat löst ingentingandeochhitochditande på nätet.

Jag puffar sista gången för tävlingen som tar slut ikväll kl 23:59: utlottning av presentkort 500 kr. Tävla på Facebook och få dubbla vinstchanser.

Nu ska jag gå hem och laga middag och sen slappa i tv-soffan resten av kvällen. God kväll säger jag med en bild till på Elin:







Kommentarer
Postat av: Becca

Åh vilken vacker bild ! Tonen i det svartvita, hennes ögon och bakgrunden. Gud så vackert !

2012-03-08 @ 19:57:13
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Jojo

Oj oj oj vilken bild!! Snyggt.

2012-03-19 @ 23:08:40
URL: http://jojosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0