Same procedure as last year (i den blah-blah-gnälliga kategorin)

Varje försommar får jag lätt (ibland svår, hehe) ångest över allt jag inte hunnit blogga under året. När jag märker att jag ligger ett år efter, eller mer: waaaah! Miljarders miljarder bilder!
 
Taktikerna hittills har varit två olika. Ibloggens begynnelse gjorde jag nästan bara hela inlägg. Sedan övergick jag till att blogga lite enstaka bilder från varje jobb - men alltid med förhoppningen att kunna göra hela inlägget så småningom. Då fick jag många fler läsare!
 
Men, det är bara att erkänna att tiden rinner ifrån mig. Ja, ja, jag vet att jag inte måste blogga allt... fast jag vill väldigt gärna! Ochomjagintegördetiturordningblirdettotalkaosochjagkanintehållaredapåvadjagbloggatochinte. Suck.
 
Resultatet av ovanstående rätt kassa upplägg, har blivit att jag nästan aldrig bloggar hela inlägg utan istället får dåligt samvete mot alla er goa kunder som går och väntar så tålmodigt. Dessutom: jag har verkligt svårt att komma ihåg vilka bilder från de olika jobben jag redan visat. Och läsarantalet ligger ganska konstant.
 
Om jag skulle ta och dra lärdom av detta och få lite struktur, kanske? Ja, men det låter bra. Det kör vi på. En god intention är ett steg på vägen, eller hur? Slutgnällt för idag, bestämmer jag, och tar en egentillverkad Majestic midsommardrink på det.
 
Vi hörs nästa vecka! Ha en skön helg vänner!
 
 
Nu blommar (tak)löken! ...eller vad den nu kan heta. Vi planterade den bredvid köksingången häromveckan, och den måste stormtrivas just där. Så fin!
 
PS. Akta nu så du inte blir sån här i morgon.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken vacker bild:)

2012-06-23 @ 10:58:34
URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0