Artikel om Carlos Luna i tidningen Veteranen

När jag hade fotograferat Carlos för några veckor sedan, ringde tidningen Veteranen och ville göra ett reportage om honom med mina bilder. Gärna! Idag kom tidningen i min brevlåda. Det är så kul att se bilderna i ett sammanhang, och det var kanonfint med både layout och tryck.

Artikeln var också toppen, först en intervjudel om Carlos och så tips om den Taiji/QiGong han utövar. Jenny och jag ska till honom på tretimmarskurs nästa vecka. Det ska bli grymt spännande, och säkert ganska svårt innan vi får ordning på vårt trassel till osmidiga armar och ben :-). Dubbelvikta blir vi nog inte förrän år 2025, nånting. Hehe.






Tack både Carlos och Veteranen, för roligt samarbete!





Kommentarer
Postat av: [email protected]

Carlos es un virtuoso de la disciplina.RAZÓN DE BIENESTAR Y LONGEVIDAD.

Gracias por todo tu ejemplo.Un placer ser tu amiga. ANA.

2012-06-13 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0