Flitens lampa

En praktikant om året tar jag emot, och i år är det Ingrid som är här en vecka. I vanliga fall går hon fotolinjen på min gamla skola, Folkan i Hemse. Senare i veckan ska hon gästblogga här, men är du nyfiken redan nu kan du kolla in hennes egen blogg här.

Idag har vi gått igenom Ingrids favoritbilder, hon har fått se lite grann hur jag jobbar med redigering och en del pappersarbete, jag har skickat ut henne på svinkallt fotograferande i snålblåsten, vi har haft möte med makeupartisten/frisören Josefine från Laholm som jag ska fotografera tillsammans med om en månad, och förstås, druckit en och annan kopp kaffe och te.

Det är roligt att ha sällskap i ateljén och vara två som inte vill gå hem om kvällarna.


Ingrid försöker koncentrera sig men det är en tramsbyxa till fotograf som retas med henne






Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Vilken fin bild! Du måste retas mycket med henne! Det gillar hon, hähä. :-D

2012-02-20 @ 19:17:47
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det är rätt! Lite tet kan hon allt behöva ;-) Bra att ni har det roligt tillsammans! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0