Bocka av

Bröllopsprislistan är färdigdesignad, offerter & fakturor har fått nytt utseende, och ikväll har jag petat dit sista punkten, bokstaven och strecket på porträttprislistan. "Petnoga!" som min gamla elev skulle påpekat - och javisst, jag håller med. Men oh, så härligt det är att kunna skicka iväg allt när det är nytt! Som att byta skor.

Framsidans kollage:




I morgon skulle jag och Eva åkt på nya spaningsäventyr, men eftersom vattenledningen frusit till is nere i hennes neighborhood flyttar vi fram det till nästa vecka. God kväll!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow otroligt vackra bilder och förmodligen den bästa fotobloggen. Grattis. Kommer helt klart att följa denna blogg.

2012-02-12 @ 01:41:57
URL: http://www.asafredh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0