More from Instagram

Nyhet!
 
Har du ingen smartphone, kan du (om du har Facebook, kära mamma!) nu istället se min Instagram-feed på företagssidan på Facebook! Jättekul, tycker er instagramgalna fotograf.
 
Du hittar Fotograf Mette Ottosson på Facebook här.
 
Men jag känner mig snäll, så jag fortsätter bildströmma dem här på bloggen också. Ni som redan sett dem på diverse ställen kan ju sluta kolla här! Eller njuta av bilder i lite större storlek: bara klicka på en bild för att förstora.
 
Pöss pöss allihop!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fru Olsson

Hej,
jag är också Instagram-frälst. Och har upptäckt att man numera kan se bilderna på nätet via följande länk:

http://instagram.com/enlevandecharad

Och då länkar jag naturligtvis till mina egna bilder :-) Du får byta ut till ditt användarnamn på instagram.

// Karin

2012-12-18 @ 16:31:53
URL: http://enlevandecharad.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0