Jubileumsgrattis!

Alltså, tiden går alldeles för fort. Jag tycker det var igår jag fotograferade Magdalena och Gustav, och nyss såg jag på Facebook att det är deras treårsdag idag. Grattis! Både till er, och till alla andra brudpar jag fotograferat genom åren, som firar sina jubileum!
 
Snart får jag nog hitta på ett specialerbjudande för pappers-, läderbröllopsfirande och allt vad det nu heter. Skulle inte det vara roligt, att fotograferas igen vid någon årsdag? Så att jag får se er igen :-)
 
Själva firade Tim och jag Ylleförlovning i juli. Moahaha. Amerikanerna jag känner (och kära Juliane) trillar nästan baklänges av förskräckelse, men ja ja, någon gång blir det nog bröllop för salomonhögsborna också.
 
Hipp hipp igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Vacker, härligt färgstark bild! :O))

2012-08-22 @ 20:21:24
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Magdalena Karlsson

Tack bästa Mette!
Bilderna är fortfarande fantastiska att titta på :) Och du har rätt, dags att vi kommer och hälsar på snart.
kramis!

Svar: Det var roligt att höra, Magdalena! Och ni är sååå välkomna ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-22 @ 21:53:34
Postat av: meta ottosson

Min vackra montbretia!
(Montbretia, now renamed Croscosmia, from the Iris family & a genus from the grassland of South Africa.)

Svar: Just det, så hette den ja! Otroligt fin! Kan man önska sig det i födelsedagspresent nästa år? :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-28 @ 10:08:50
Postat av: meta ottosson

Varför inte i år?

Svar: För att vi ska åka till Playa del Cura? ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-08-29 @ 13:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0