Bröllopsfotografering Helsingborg: Kajsa & Anders // Pålsjö slott & Linnea trädgård

Nu ska ni få se hela Kajsa och Anders' bröllop. Och det kan jag lova, även om jag blir lite tjock i halsen då och då på jobbet, så var det rena rama gråtkalaset den här dagen. Jag var ju tvungen att behärska mig för att kunna fotografera, men hade jag varit gäst hade jag gjort som de andra: storbölat. Kajsa och Anders gör att man blir rörd av deras blotta uppenbarelser. De är så jäkla goa, och förstås särskilt mot varandra, att det inte går att låta bli. När vi fick se Anders ansiktsuttryck vid intåget, var det kört för de flesta :-)

Well, well, nog är det glädjetårar... ni kommer att se själva. Jag älskar fasen det här brudparet! De gör mig helt överlycklig. Tack Kajsa & Anders!

(och ja, jag vet att det är alldeles för många bilder för ett enda blogginlägg... men ni får väl bläddra lite flitigare bara :-))


Anders får se Kajsa när hon kommer från frisören:







Porträtt runt Pålsjö slott:


















































Vigsel i ett växthus (det regnade), Linnea trädgård:






























































































Är de inte fina, så säg ;-)

Nu är det tisdagskväll för mig, ha det gott & vi hörs i morgon!

/Mette






Kommentarer
Postat av: Nina

Jo du, dom vart jättefina !!

2012-04-24 @ 20:14:08
Postat av: Kajsa

Superduktiga Mette!



Tack för att du är en sån fantastisk fotograf och människa!

2012-04-24 @ 20:39:53
Postat av: Cecilia

Vilka fina bilder på Kajsa och Anders! Jag är kompis med Kajsas syster Pia ,som är med på några bilder.

2012-04-24 @ 21:13:46
Postat av: Eva

Många fina bilder med grön och skön miljö och ett gulligt och lyckligt par! Gillar när hon slänger sig i hans famn och klänningen står ut och närbilderna lite extra. Fint!!

2012-04-24 @ 22:15:28
URL: http://www.storalilla.se
Postat av: Becca

Åh vilka fina och kärleksfulla bilder. Längtar verkligen efter grönskan när jag ser dem!

2012-04-24 @ 23:17:13
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Anneli - A'la Foto

Underbara härliga färgstarka bilder!! Härligt brudpar och jag gillar din fotostil! Den tionde bilden är fantastisk!! Brudparet måste vara toknöjda! :O)

2012-04-25 @ 01:07:06
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: annelie esséus

Så otroligt rörande bilder. Du har fångat brudgummen på ett fantastiskt fint sätt. Man blir tårögd av alla hans känsloyttringar. Underbart är bara förnamnet!

2012-04-25 @ 04:03:05
URL: http://esseus.se
Postat av: Börje GH

Grattis till en fantastiskt fin bildsamling !

Farbror Börje

2012-04-25 @ 12:09:29
Postat av: Fotograf Lotta Johansson

Jättefint, som vanligt :)!

Och hennes håruppsättning är verkligen magisk, wow!



/Lotta

2012-04-25 @ 12:31:55
URL: http://fotograflottajohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0