400. Jag slår till med en extrabonus.

Tisdagen har bjudit på stor variation här i ateljén. Från fotoboksgenomgång med Volker via snickra ny hemsida med ProPhoto, till att få klartecken på ett stort roligt uppdrag i Göteborg och ett härligt nytt projekt med en bröllopsbranschskollega i Båstad. En dag att trivas med, helt enkelt.

Dessutom bara 100 gillare kvar innan det blir storutlottning på Facebook! Jag hoppas det inte bara är för att vinna ett album eller en fotografering, som ni är så många som Gillat min facebooksida den senaste veckan (läs mer om tävlingen här), utan att ni stannar kvar även efteråt, kollar bilder och pratar foto. Jag skulle gilla om det blir en interaktiv sida. Jag tänker dels lägga upp lite annat än här på bloggen, och ni får själva gärna skriva till mig på loggen. Medan ni ändå är på Facebook och kollar läget, menar jag *host host*.

Myser gör jag i alla fall, av alla er gillare. Bara namnet är härligt. Hmmm... Nu blev jag på extragott humör. Jag tror faktiskt jag smyger in en extra bonus för att vi nått 400. Vad kan det bli? Något att klia sig i pannan med, kanske? Ja, det tar jag. See you there:

Photographer Mette Ottosson is on Facebook, click here.


Pannkliare, modell stor





Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin bild.

2011-09-21 @ 13:25:59
URL: http://lovisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0