37 GB - efter förstasorteringen

Här sorteras och backupas det så det står härliga till. Bröllopet i lördags var en fullträff! 13 timmars fotograferande med tjusigt brudpar, ståtliga miljöer och roliga bröllopsgäster resulterade i 37 GB bilder - efter en första sortering. Så nu har jag att göra i ett par veckor.

För mig funkar det bäst om bilderna får vila någon dag emellan varven, så att nästa sortering blir med friska ögon. På så sätt tycker jag att jag får det bästa urvalet för brudparet, med tillräckligt många bilder för att uppleva dagen igen, men inte så många att det blir övermäktigt att välja.

Brudparet vill vara anonyma i alla fall tills de sett bilderna, så här kommer en stämningsbild från i lördags:






Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

jag vill såå gärna följa med dig någon gång när du fotar bröllop! Har aldrig fotat det själv och ska börja, så känner att jag borde följa med någon som är gryyym :D såå... löser du det, Mette? Fint, ser fram emot det! ;)

Som sagt, Skåne (Österlen, Lund, Malmö - lite överallt) två första veckorna i Juli, så då MÅSTE jag i alla fall få träffa dig!

2011-06-01 @ 00:17:15
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0