Publicerat : bröllopsbilagan 2011, Helsingborgs dagblad

Eftersom jag var i palm- och Piña Colada-land i januari kunde jag inte vara med på årets bröllopsmässa i Helsingborg. Som tur är har de en bilaga i Helsingborgs dagblad också, och där kan man hitta en hel massa bilder från mig och Marie även i år! Det är lika roligt varje gång.

Lite nerkortad denna gången, men här har jag snabbfotat uppslagen (och du kan klicka på namnen för att se mer av de medverkande!):



Emmy


Julie med flera

M
Maria & Co.


Emma och hennes pappa



Era 10:3, bästa kockarna på Bjäre!

Massor av tack till alla som var med!

/Mette



Kommentarer
Postat av: becca

Vad kul :)

2011-03-02 @ 18:16:59
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0