Nä, nu får vi liva opp att lite

Många mailade mig och skrev kommentarer efter gårdagens inlägg om Linda och visst hamnar man i ett visst sinnestillstånd. Vännen i Ludvika sa "och så klagar man över ont i huvudet". Sant.

Nu tror jag i och för sig att det är ganska nyttigt att klaga lite mellan varven, annars uppskattar man förmodligen inte det götta när det är här... men visst är det mycket roligare att ha roligt, om man nu kan? Jag har aldrig förstått det där med dåligt morgonhumör till exempel, jag menar: it's a brand new day! Bara en sån sak!

Dagens textillustration får prima Evelina stå för, för att se henne kan inte göra en något annat än på riktigt gott humör:



(Evelinas prima föräldrars bröllop kan du se här)







Kommentarer
Postat av: becca

Oh vilket charmtroll !

2011-03-31 @ 17:55:24
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Emma

Fantastiskt fina bilder! Vi har haft verkligt svårt att välja Mette.

2011-04-03 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0