Hoola bandoola!

Vad har fotografen haft för sig i veckan tro? Jo, hon har varit på en hel bunt full-rulle-fotopartaj minsann. Jag har träffat inte mindre än sex st småkarameller, åtta storkarameller, en prickig romare, en citronsur rabattvakt och två katter som heter Glenn. Det ni. Egentligen tänkte jag blogga en tjuvkik på hela gänget (utom surisen, honom hade jag ingen lust att ta en bild på och hade nog ändå fått en kruka i pallet om jag gjort det), men eftersom det är fredag ska jag gå hem och dricka ett glas vitt istället. Har ni tur kommer det bilder i helgen, annars nästa vecka!

Tills dess en ledtråd (om man nu inte räknar de båda Glennarna) om var jag varit, som kanske någon duktig läsare (tex Solveig) kan gissa rätt på:










Ha en fin fredagkväll allihop!

/Mette



Kommentarer
Postat av: emmy

hihihi tack!

2011-03-25 @ 21:06:15
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Ingen snö???? Du är inte i Ludvika iallafall för här har vi minst en halv meter vitt kvar!!! Kram och trevlig helg.

2011-03-25 @ 21:37:49
Postat av: Solveig

Solveig svarar: Palmhuset Trägår´n i Göteborg! Haha - du är väl för go! Då väntar vi med spänning på vackra bilder därifrån! & Tack söta Mette för din kommentar på mina bröllopsbilder, jag blev jätteglad! Önskar er en härlig helg med mycket sol! (Kul att Jessica vann i Let´s dance).... Kram

2011-03-25 @ 22:45:49
URL: http://solveigholstein.se/blogg
Postat av: meta ottosson

Och Hoolaandoola!!???

2011-03-31 @ 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0