Företagsfotografering: Hostal Marbella, hotell i Fuengirola/Spanien

I oktober fick jag det otroligt roliga uppdraget att åka till Fuengirola i Spanien och fotografera ett svenskägt hotell, Hostal Marbella. Det ligger mitt i Fuengirola men bara ett par minuters gångväg från stranden, har supertrevliga ägare och personal, och är dessutom mycket prisvärt. Bra, eller hur?

Fler sådana uppdrag (hotell, jobb i solen eller både och) tackar jag väldigt gärna ja till, så bara skicka mig ett mail om du har en idé!

***

In October I had the fantastic opportunity to go to Fuengirola in southern Spain for a photoshoot at a hotel (owned by a Swedish couple) called Hostal Marbella. It's located in the very center of Fuengirola, and just a couple of minutes' walk from the beach. The owners, the staff and the rates are all great!

I wouldn't mind more of this kind of assignment (hotels, work in a warm climate or both), so please just send me an email if you have anything like that in mind!


***

Here's Hostal Marbella and some surroundings in Fuengirola they also wished for their website, starting with a morning view of the bay:














Roof top terrace:








and the view from it:





Lobby area and atrium:
























Happy owners Carola and Stig:







Tim and I love Spain, and can't wait until next time!





Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

ja men visst insåg du när du var där att det hade varit bra med ett extra par händer? Någon som kan prata och hålla stämningen uppe? Någon som håller din kopp kaffe när du ser något du bara mååste fota direkt nu nu nu? Precis, tänkte väl det. Och jaa, jag kan ställa upp nästa gång du åker. Offra mig, liksom.

;) jättehärliga bilder allihopa Mette, hoppas du har en trevlig helg!

2011-03-26 @ 17:51:04
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: Vinnarlinda

How do you make everything look so crisp and fresh? the mind boggles

2011-03-26 @ 19:21:02
Postat av: becca

Jätte snygga bilder :)

2011-03-26 @ 19:26:58
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Carola

Sett ur kundens perspektiv är du härlig att jobba med och verkligen professionell!

Tack för fin prestation. :)

2011-03-27 @ 09:57:30
Postat av: Linda Sjölund (foto)

du tar otroligt vackra foton :)

2011-03-27 @ 14:20:24
URL: http://lindasjolund.blogg.se/
Postat av: Aina

Jag gillar Fungerola, det var fina bilder.

Tyvärr var allt stängt sist vi var nere alltså

efter ny året. Kram Aina

2011-03-27 @ 17:57:53
Postat av: Solveig

Superproffsigt!!! Kanonfin presentation! F*n va bra du är! Kram :)

2011-03-27 @ 21:20:17
URL: http://solveigholstein.se/blogg
Postat av: meta ottosson

Jag gillar klockan där på receptionsdisken. En sån skulle man ha när man vill kalla på sin butler!

2011-03-31 @ 16:13:31
Postat av: *Mette* svarar

Tack, alla! Gulliga ni är.



Mamma: Själv skulle jag nöja mig med butlern.

2011-03-31 @ 16:19:57
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Klistra

Låter fantastiskt och vilka fina bilder.

2011-04-15 @ 11:06:03
URL: http://hotell-arboga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0