Blommor x 2

Idag har jag haft kontakt med florister två gånger. Först ringde Sofie och berättade vilken bild hon valt som pris:


Hos familjen Ottosson-Thordstein på Arnö

Och sedan ringde Flower House och undrade om jag tänkte vara hemma idag:



Det lönar sig att vara lite snäll, minsann - inte för att det är särskilt svårt när man har så mysiga kunder att vara snäll mot. Men glad blev jag för de ljuvliga tulpanerna, så in i bänkens. Tack så jättemycket, familjen Roth! Visste ni att det är mina favoritblommor?

A very good day, indeed.

Vi hörs i morrn!

/M


Kommentarer
Postat av: Gun

Härliga bilder på clematis och tulpaner som står så vackert i vasen!

Gun

2011-03-29 @ 10:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0