Vi behöver hjälp! Modeller sökes till Malmö på tisdag förmiddag!

Snabba ryck! På tisdag förmiddag 5 juli mellan ca 10 och 12 ska jag fotografera på First Camp i Malmö.

Vi skulle behöva några goa modeller till detta, gärna mellan 50 och 65 år eller i närheten av det. Ni behöver absolut inte vara professionella modeller eller ha tidigare erfarenhet av att bli fotograferade - men det är viktigt att ni trivs framför kameran (och annars svarar ni nog ändå inte på detta, hehe) och har lätt för att skratta och vara glada.

Ni kan vara par eller goda vänner, syskon eller ensamma - vi blir glada för all hjälp! Ni kommer att bli regisserade av mig, och behöver bara dyka upp i fina sommarkläder.

Inget arvode utgår (TFP - Time for prints), men som tack för er tid får ni bilderna där ni är med, antingen digitala eller som fotografier. Resultatet kommer sedan att användas i campingens marknadsföring.

Kontakta mig via mejl så snart som möjligt[email protected] om du är intresserad. Bifoga en bild på dig/er så ska jag försöka sätta ihop en grupp som passar.

Kom och ha roligt!

/Mette

Bild från First Camp Torekov 2008:





Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag ser ut att vara mellan 50 och 65 men tyvärr befinner jag mig inte i Skånetrakten i början på juli...;)

2011-06-28 @ 20:24:56
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0