Nu ska det lagas mat ute i stugorna

I helgen skickade jag iväg de årliga korten (282 st denna gången) till mina goa kunder. Förutom en bild och en hälsning innehåller de också alltid ett recept. Det började 2004 med att jag ville göra något extra utöver ett julkort/nyårskort, och det är så roligt att kunna tipsa om riktigt god mat.

För övrigt tar jag det så lugnt jag kan och pysslar bara lite med smågrejer som ska göras färdiga. Igår passade jag på att bli rejält förkyld - som vanligt när jag trappar ner. Men det ska snart ha flugit sin kos, botad med brittisk Lemsip och ett gott humör.

Detta måste jag också säga: stort tack för alla vänliga ord till förra inlägget. Ni är gudomligt snälla! Tänk att man kan få så mycket löööv via internet, det värmer allt gott i fotografhjärtat det.

Kram på er alla, hörs snart igen,

/M





Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Är det mina kulor som är ute på vift igen?

2011-01-12 @ 18:42:10
Postat av: *Mette* svarar

Mamma: Jajamänsan :-)

2011-01-12 @ 18:48:31
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Minna

Ah, Lemsip!!! Det är grejor det! Tog mig igenom min vinter i Glasgow! ;o) Krya på dig!!!

2011-01-13 @ 08:25:28
Postat av: Linda Braxenholm

Tackar detta recept ska testas låter jätte gott!! =O)



Kramar,,

2011-01-15 @ 18:40:22
Postat av: Linda o Magnus Johannesson

Tusen tack för det fina kortet!!!

Hoppas du/ni får en fantastisk vår och sommar!

Får se om det blir i vår/sommar som vi bokar in fotografering med vår fyrbente vän.

2011-01-17 @ 19:30:58
URL: http://www.hallandsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0