Lunchkrock med Josef och Torkel

Igår hade jag två mycket trevliga ladies som lunchsällskap på Sand ett par timmar - tänk om man kunde ha det varje dag! Thanks Jenny & Janice!

Vid bordet bredvid satt dessutom den här och den här kändisen. Vi hörde att de pratade om hur det är att bli igenkänd, så vi gjorde vårt bästa för att ignorera dem. Det var svårt för den här krockade nästan med Janice när hon hämtade bröd. Men vi försökte åtminstone.

Alldeles strax ska jag ta en tidig lunch ackompanjerad av ett par Panodil och en balja kaffe för att stävja migränen som smyger sig fram precis som dimman över Salomonhög. Inte lika kul lunch som igår... men man vet förstås aldrig om man råkar krocka med någon på väg till eller från jobbet sen. Jag har ju ändå 10-12 meter att gå hit, hemifrån.

Adjöken så länge!


Marita & Jonas, 2008

(som funderar på att utnyttja erbjudandet)

och som var första brudparet jag fotograferade från rullstolen den sommaren... känns fortfarande helt crazy.





Kommentarer
Postat av: becca

Oh vilken härlig bild

2011-04-06 @ 13:47:05
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilket fantastiskt underbart foto! Åh, vilken dröm!

2011-04-06 @ 14:13:06
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Yrvädret

wow vilka bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0