I ♥ WP & ProPh.

Jag har, som en del av er vet, våndats mycket länge över att göra om min vanliga hemsida (inte bloggen, den stannar här iaf tills vidare). Jag har funderat på DreamWeaver som jag gjorde den gamla i, jag har testat BluDomains och jag har provat Showit. För att fatta mig kort var allt krångligt eller dyrt och jag har inte direkt fastnat för någon av dem, men:

Idag
har jag hittat mina nya själsfränder, Wordpress + ProPhoto. På bara några timmar har jag gjort quite a good chunk av grundutformningen färdig och ska nu ("bara") välja vilka bilder som ska visas.

Säkert kommer jag att stöta på patrull i något avseende, men det spelar liksom ingen roooooll så snabbt gick det. Hur enkelt som helst, och som vanligt när det gäller Mette ♥ webbdesign så glömde jag bort tiden! Jeflar alltså, så roligt det är (förlåt språket, var bara tvungen).

Nu ska jag försöka slita mig från datorn och gå hem och titta på veckans bästa program.



Maria & Daniel, Haväng (ibland måste man helt enkelt träna först)




Kommentarer
Postat av: becca

Härlig bild :)

2011-04-13 @ 21:38:28
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: emmy G

dumma dumma mig. läste din kommentar om restaurangen nuuu, måste dit nästa gång nu! :D



hoppas allt är bra med dig spettis!

2011-04-14 @ 09:48:20
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Åååååh, Haväng! :-)

2011-04-14 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0