Företagsuppdrag: New faces på Bjäre Kraft

I torsdags visade jag er min fabulösa fotostudio för dagen:




Nu kan jag visa lite resultat också, nämligen dagens nyhetsbrev från Bjäre Kraft med porträtten jag tog på just den tjusiga lilla platsen:




Så här ser alla de tio nyanställda ut i större storlek:






























Alla var väldigt duktiga och glada på ett kick. Vad de heter och vad de sysslar med på jobbet, kan ni hitta på Bjäre Krafts hemsida.

Kul uppdrag! Fler bilder från samma företag men med lite andra teman, kommer i maj när deras årsredovisning är klar på tryckeriet.

Ha en go' tisdag allihop!

/Mette




Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Vilka superfina personalbilder! Önskar att mitt jobb också ville ta såna, istället för ett hemskt blixtmoment mot en kal, blek, glåmig vägg.

Det röda, lockiga håret är ju to die for! Allihop har ju så goa leenden. Slår vad om att de inte visste det innan du fotade. ;-)

2011-04-13 @ 08:31:48
Postat av: Magdalena

Otroligt att få sånt ljus med den "studion"! Vilka snyggingar!

2011-04-13 @ 09:34:55
Postat av: Hanna

kan bara hålla med "Vinnarlina" - all borde ha såna härliga personalbilder:-)

2011-04-13 @ 15:56:41
URL: http://hannaagren.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0