Första onsdagen i september

Packad! Ja, inte jag då alltså. Och inte väskan heller. Utan dagen.

Jag har skickat iväg provbilder från ett bröllop och tre porträttfotograferingar, halverat inboxen med 100 mail på ett ungefär, snabb och kort bokföring samt tagit emot ett nytt vitt paraply för regniga bröllopsdagar. Har inte packat upp det ännu men det ser snyggt ut ihoprullat!

Knaust i Sundsvall är bokat för bröllopet i oktober, avtal skickat för Fuengirola-jobbet, gedigna internetundersökningar av Paris' miljöer... härligt ska det bli, det närmaste året.

Nu väntar en kort period där jag lagt in något färre fotograferingar för att jag ska komma ikapp och sedan förhoppningsvis också få lite tid för hemsidan igen.


Miss Judith and miss Malin, old farm cowboystyle.



Kommentarer
Postat av: ellencharlotta

haha, tack för att du gav mig ett gott skratt såhär på kvällen! (angående det om packad) :D

2010-09-01 @ 21:47:42
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0