Sundsvallsresan (en snabbis)

Förra helgen var det dags för Sundsvall! Tur och retur på 2,5 dygn och det inkluderade ett alldeles för kort besök hos Ekströms i Ludvika, en förundersökning av fotoplats, en hotellnatt, ett fantastiskt heldagsbröllop samt 200 mil i bil. Lite trött och yr var jag i måndags morse när jag klev ur bilen kl 07.05 på morgonen efter nio timmars sträckkörning, men ungefär tisdag kväll började jag vakna till igen. Höhö.

Hotellet var skitsnyggt och otroligt god frukost (rummet var ett av de bättre enligt hotellets hemsida... men lite knasigt; ETT fönster (30x50 cm stort och i golvhöjd), en pinnasmal lofttrappa och det konstigaste av allt, EN fåtölj framför tv:n. Ok om det varit ont om plats, men bredvid fåtöljen säkert 10 kvm tom yta. Skumt.) Härligt med badkar i alla fall (det har vi inte här hemma) och sov gjorde man som ett litet barn.

Trappan var bäst i Sundsvall (efter frukosten):



Ha! Det trodde ni väl ändå inte på? Brudparet var såklart det bästa! De får ni se mer av så småningom. Här kommer en liten itsybitsyförhandstitt:



Cia & Mattias - vilken dag! Vilken vigsel, vilken fotosession, vilken mat, vilken fest! Tack. Ni är underbara.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken helt fantastisk trappa!

2010-10-14 @ 18:24:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Maj Korner

Knaust väl? Men ingen träpatron som red sin häst i trappan i alla fall.

2010-10-14 @ 18:49:31
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: *Mette* svarar

Hej Maj! Är du här, så roligt!



Ja, Knaust är det, och nä, bara en massa "The Studio"-stylister på hotellet den kvällen. Kanske såg de förresten lite träiga ut, när jag tänker efter...

2010-10-14 @ 19:18:29
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Cia

Det var mycket snack om trappan här... Vi då! :)

Vilken fin bild Mette! Det ska bli så spännande att se resten!

2010-10-16 @ 09:43:00
Postat av: Maj Korner

Jag är ofta här, fast jag är lite tystlåten av mig. Kalla det förstummad. :-)

2010-10-16 @ 20:19:03
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0