Femton miljoner små kunder

Ja, minst så många jobb är det som inte finns på bloggen ännu, av de jag gjort i år. Själv är jag inte speciellt förtjust i bloggar där det hela tiden skrivs att man inte har tid, och hur mycket man ligger efter, och hur många jobb man har framför sig att blogga. Därför tänker jag inte orda ett knyst om det. Överdriva, jag? Vadå, menar du? Nu förstår jag inte.

Istället får ni en vårkonfirmand och hennes mamma, som jag känt ända sedan jag flyttade hit till Båstad 1999:



Vi ses i morgon igen! Nu är det middag & Halv åtta!

/Mette


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Denna bild passar väldigt bra in i denna blogg! :O)



Fin bild och jag gillar kompen!

2010-10-21 @ 23:42:12
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0