Vilka veckor, bröllopsskutt vid Dagshög och Grey's anatomy-floder

Sedan spanienuppdraget har jag knappt suttit ner här i ateljén, massor av fotograferingar ända fram till nu! In genom dörren, kasta in alla bilder på hårddiskarna & göra backuper, svara på det mest akuta, och så ut igen. I morgon har jag två fotograferingar, i Dömestorps strövområde och på järnvägsmuseet i Ängelholm, men sen... sen blir det lite mer plats för allt efterarbete. Skönt. Ni är så tålmodiga som väntar snällt på mailsvar och bilder!

Nästa bröllop här på bloggen blir detta:



Förresten, vem var det som tipsade mig om Grey's anatomy? Nu måste jag ju sitta och böla varje lunch :-)



Kommentarer
Postat av: Malin

Det bröllopet ser jag fram emot, älskar brudens skor!!! Ja, alltså Grey's ja, det är mycket snyft där minsann... Det gäller att välja när man ska se dem :-) Hur långt har du kommit?

Postat av: evelina

ååå greys är ju sååå bra!!! fast lipig blir man!:)

2010-11-17 @ 13:48:25
Postat av: *Mette*

Malin & Evelina: ja, det ÄR så himla bra! Är bara i sena mitten av första säsongen men jag fastnade ju redan efter fem minuter :-) Kan knappt sluta kolla nu. Hehe.

2010-11-17 @ 16:04:57
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0