Grattis Mallan!

Tack för din hjälp om önskeläsning här på bloggen. Maila mig din hemadress så kommer guldpennan på posten :-)
Tack också ni andra som skrev, jag ska hålla era önskningar i minnet. Själv är jag nyss hemkommen från en morgongåvafotografering på ett otroligt häftigt ställe, få se om fröken ifråga kan tänka sig att visa någon bild så småningom men det blir ju inte förrän efter bröllopet i så fall.
Nu är det helg!
/M
(skriver på Macen och den vill inte göra radbrytningar i vanliga bloggredigeraren så ni får allt i ett stycke idag :-D)

Kommentarer
Postat av: mallan

Jippie! Tack!

2010-05-28 @ 22:07:10
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Morgongåvorna (fotona) är helt underbara. Sensuellt vackra verkligen! Önskar att jag ens kunde se sensuell eller vacker ut på ett foto... =)

2010-05-30 @ 13:00:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0