Good job back to America & Torekovs hamn till Ludvika

Den här favoritbilden kom mina grannar Elisabeth och Pelle in och beställde förra veckan. Den ska flytta till USA, där Elisabeths hästälskande dotter bor. Jag hoppas den kommer att göra henne glad. Hästapållen blir nog också lycklig, för han är ju från Suffolk Downs utanför Boston.



Kanske får han hänga med till nya hemsidan också, sen.

Idag fick jag hem honom från labbet tillsammans med ett hamnmotiv som ska flytta till Ludvika. Det blir bra det, de stackarna bor så långt från havet här på framsidan :-) (skojar bara, Linda!)

Det är härligt att se sina bilder som stora förstoringar. Signed, sealed, ready to be delivered!





Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Åhhh, vad fin den är! Mina favvobilder!!! Jag tror att det är för att det är så långt till havet som jag älskar det så mycket. När vi är hos er känner mitt hjärta sig så fritt, som om det finns andrum! Helt klart en plats att längta till- havet. Och snart har jag det här att titta på hela tiden!

2010-05-25 @ 22:28:35
URL: http://ekstromskavillan.blogspot.com
Postat av: Linda i Ludvika

Tack, tack. tack gulliga bästa Mette! Idag anlände den i brevlådan, och i helgen kommer den pryda vår vägg. Sååå fin, eller hur?!

2010-05-27 @ 13:03:46
URL: http://ekstromskavillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0