Fotograf Mette Ottosson + Eniro (=osant)

Om ni letar efter mig på Eniro det närmaste året så finns jag bara med på Privatpersonsök. Men jag är ju jag ändå, och bor på samma adress som jobbet... Jag har bara ingen lust att ge Eniro tusentals balubas i år, för jag tycker det är för dyrt!

Jag hoppas ni hittar mig ändå, därute.

I morse var jag i skogen och vid möllan och fotograferade godingar som gillar såna här:



Jag glömmer nästan att det är pingst eftersom den är så kort nuförtiden, men dubbla bröllop blir det i morgon. Härligt.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Bubblor är underbart! Och vatten :) Här är det fullt av droppr idag :)

2010-05-21 @ 20:45:40
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0