Fjäril, crawl eller rygg?

Jag har lovat mig själv att sluta blogga om att tiden går snabbt och inte räcker till, så nu gör jag inte det. Det hör ni väl? Inteinteinteinte. Jag är Ronja Rövardotter som aktar mig i skogen.

"Vad gör jag, om jag ramlar i älven?"
"Simmar!"
"Ja, då så!"

Nåväl, veckan rymmer roliga saker! Papperix-korten har kommit och vilken pappersfantast gillar inte den här synen?




Dubbelvikta kort i helvitt, passar tex till inbjudnings- eller tackkort
. Maila mig ([email protected]) för priser och leveranstider!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh, ååh, åååh! ÅH! Love, love, looooove pappersgrejer! Väcker helt klart ha-begär!



Angående rubriken lovar jag undervisa dig i vilket som, om du vill. Om jag får nosa på dina dubbelvikta kort... ;)

2010-03-16 @ 22:36:25
URL: http://www.ulrikalindelof.se
Postat av: Nilla

Av någon anledning har jag missat Ronja Rövardotter. Känner att det är dags att göra något åt det, typ läsa den.

Roligt att kunna citera klokord från Astrid Lindgren.

2010-03-17 @ 08:30:50
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0