Muller och dunder

Himlen visade sig från sin galnaste sida i natt, vilken åska! Gårdagens blixtnedslag från danska DMI, hela landet är ju fullkomligt täckt!



Det mullrar och mumlar fortfarande lite då och då där uppe, men jag hoppas på en ostörd arbetsdag vid datorn.
Just nu redigerar jag de sista bilderna från det hemliga bröllopet på midsommarafton:



..och så sitter jag och gläds åt ett uppdrag jag fått till vintern, som jag ska berätta mer om snart. You won't believe it, så härligt är det. Jag måste nypa mig i armen igen.




Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

AHA, du ska åka utomlands på uppdrag? Tjäna multum med pengar? Jobba med Libowi...nånting? Porträttfotografera Bradjelinas för deras julkort 2010? NYFIKEN!!!

2010-07-13 @ 18:41:37
Postat av: Nilla

Shit, vad spännande! =)

2010-07-13 @ 22:42:42
URL: http://nillalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0