Men hurra, skulle man kunna säga! Eller...?

Jag vågar inte svära på att det är korrekt, men jag TROR att hela min Outlook just skadat sig själv och därmed kan jag inte komma åt ett endaste mail som befann sig någon annanstans än i inboxen. Arkivfilen plockade ut allt och vill därefter inte kopieras, sparas eller kommas åt.

Effektivt sätt att rensa gamla mail, kan man säga. Men också rätt jobbigt.

De jag inte svarat på finns kvar, så lugn - svar kommer. Men om du är en av de som ska fotograferas framöver, så ber jag om tålamod om jag behöver fråga om saker en extra gång. Tack!

Var det någon som sa Mac...? Nej, jag tänkte väl det. Webbmail var det, ja, just så.

(och ibland önskar jag att jag hade ett jobb som inte krävde datoranvändning...)


Jo, jag tror jag hurra i alla fall - för mig själv som just lyckades få tillbaks dem. Waaaaaah. Vilken pärs. Men bättre för hjärtat nu (som nästan galopperade i Jägersro-fart flera timmar nu på förmiddagen). Puh.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0