Fotopaus

Helene säger att jag får fyrkantiga ögon snart, och det stämmer nog. Så ibland tar jag paus från den fyrkantiga datorskärmen och går ut i friska luften och fixar lite fler fyrkantiga bilder. Jag älskar vår trädgård och önskar jag hade mer tid för den, följer varenda blomma och växt och hur de utvecklas med årstiderna.

Just nu Den Okända Klätterrosen och Krullisarna de som skiner mest. Anneli, Vinnarlinda eller någon annan som har koll kanske kan tala om vad de heter? Fina är de, och skänker världens sommarkänsla.






Go fredag!

/M




Kommentarer
Postat av: Malin

I Kiruna idag såg jag blommande tulpaner, kan du tänka dig :-) Och så vill jag passa på att säga att jag ser fram emot den där listan med namnen på folk som heter det dom gör. Du får visa den här i bloggen vetja. Trevlig semester på dig!

Postat av: Hella

Fina bilder! Tror den nedre heter krollilja om jag inte helt missminner mig. Har flera sådana i min trädgård.

2010-07-10 @ 01:48:08
Postat av: Issa

Ser ut som en honungsros och en krollilja. =)

Härliga bilder!

2010-07-10 @ 12:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0