Chick on speed

Det är mitt mellannamn denna veckan. På måndag är det nämligen dags för en go' semester och innan dess ska jag vara färdig med allt jag tänkt så att jag kan viiila och sooola och myyysa!

Idag redigerar jag 2 x morgongåva och familjeporträtt, sorterar bröllop och gör beställningar. I morse hade jag bröllopsmöte med brudparet som gifter sig under bar himmel på onsdag. Jag ska också ta en drive i inboxen så att ni får svar på era mail - där är ett extra spännande just nu som väntar!

Till detta en bild från i lördags - mitt emellan bröllop #1 och bröllop # 2... strax innan jag nästan smälte bort i Barkåkra kyrka (vem har sagt att stenkyrkor är svala...?):





Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Det har din mamma sagt.

2010-07-05 @ 16:36:43
Postat av: *Mette* svarar

Jaaaa... mamma! Det vet jag. Och jag trodde också det. Tills i lördags :-)

2010-07-05 @ 16:40:51
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0