Nu har 2011:orna fått fart!

Nu börjar det trilla in förfrågningar om bröllopsfotograferingar 2011, roligt! Den senaste veckan har nog varit supereffektiv på många ställen, det mailas vilt och knappt hinner jag svara förrän det kommer en ny radda i inboxen - precis som man önskar.

För 2010 ser det just nu ut som följande - (observera dock att det kan ändras):


Alla lördagar i juni, juli och augusti är bokade. Det finns dock plats för några porträttfotograferingar (entimmes) före eller kvällsfotograferingar efter de redan bokade, så hör gärna av dig ändå för att kolla.

Lördagarna i april, maj och september börjar också fyllas upp, det har kommit ett femtontal förfrågningar bara senaste veckan så maila genast om det är då du gifter dig!

Kristi Himmelsfärdshelgen (13-16 maj) kommer jag att vara i Karlskrona för ett uppdrag på fredagen men stannar alltså längre och tar förstås gärna in bokningar från trakten. Mer om detta i ett separat inlägg senare.

Göteborg i februari
: en av fredagarna i februari kommer jag eventuellt att fotografera i Vallda utanför Göteborg. Är du intresserad av att boka porträttfotografering eller fotokurs i samband med detta, är du välkommen att höra av dig så kan ni dela reseersättningen!

Övriga fotograferingar (vardagar): veckorna börjar bli fulltecknade, nu närmast (januari & halva februari) nästan helt fullt och framåt våren (maj-juni) samt efter semestern i augusti är mest populära. Är du bunden av vissa veckor då du kan, är det alltså också läge att boka porträtt redan nu (jag vet att det är otroligt tidigt, men mina goa kunder är så snälla och duktiga och bokar i god tid vilket är bra så att jag inte måste tacka nej för att det blivit fullt!). Med detta sagt tror jag förresten jag ska fixa en porträttkampanj för våren... återkommer om detta senare idag eller i morgon.

Semesterstängt 2010 har jag mellan 11 juli och 6 augusti.

Snart är det sommar igen!




(bild från Magdalena och Gustavs bröllop 22 augusti 2009)




Kommentarer
Postat av: Mamma Ottosson

Glöm inte boka in din egen ledighet också!

Mamma

2010-01-18 @ 15:35:45
Postat av: * M E T T E * svarar

Mamma: done!

2010-01-18 @ 17:07:51
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att ha dig tillbaka igen i bloggvärlden =)

2010-01-18 @ 19:08:34
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Anna

Kan man boka in dig på en fotokurs alltså? Hemma hos dig med??

2010-01-19 @ 15:08:06
URL: http://mandalaya.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0